dinsdag 20 oktober 2015

2 maanden en 1 week na de start

Het lijkt wel alsof er elke week weer iets nieuws qua veranderingen te zien is! Nu is het weer positief, het lijkt of de bijwerkingen ook wat afnemen. Er is, na dat puistje van de vorige keer, geen puistje meer gekomen. Alle plekjes op mijn gezicht zijn uitgedroogd en als ik met mijn vinger over mijn wang ga voel ik ze ook niet zitten. De littekens zijn natuurlijk nog net zo erg als op de vorige foto, hopelijk gaan deze langzamerhand vervagen.

Minder schrale plekken
De schrale uitslag op mijn handen is ook opeens weg, ik heb er af en toe vaseline op gesmeerd. Ook s'avonds voordat ik ging slapen. Ik denk dat dit geholpen heeft!
Mijn hoofdhuid onder mijn haren en op mijn gezicht zijn ook minder schraal, het lijkt alsof mijn huid een beetje went aan de bijwerkingen van de Isotretinoïne.
Mijn lippen zijn nog wel super schraal, ik kan zo de vellen er vanaf plukken. Mijn mondhoeken zijn gelukkig wel wat genezen, ze zijn al een paar dagen niet meer uitgescheurd :).

Tot nu toe dus alleen maar positieve dingen, hopelijk gaan we nu eindelijk de goede kant op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten