woensdag 14 oktober 2015

2 maanden na de start

Alcohol en de medicatie
Afgelopen weekend ben ik naar een festival geweest. Tijdens het nemen van deze pillen drink ik wel gewoon alcohol, in de bijsluiter staat dat je er wel rustig aan mee moet doen. Eigenlijk doe ik niet rustiger aan dan normaal, ik heb tot nu toe ook niet echt ergens last van als ik alcohol drink met deze medicijnen. Natuurlijk let ik wel wat op en drink ik minder snel dan voorheen ;).

Schrale huid
Mijn puistjes van de uitbraak zijn weer ingedroogd, al is er vandaag weer een nieuwe bij gekomen. Ook heb ik erg last van hele schrale handen, vooral op mijn handrug. Het begon rechts, nu begint ook links wat te trekken en schrale uitslag te krijgen.

Spier en gewrichtspijn 
Mijn rugpijn is gelukkig een heel stuk over! Alleen heb ik nu wel nog steeds erge last van mijn schouders, vooral mijn rechter schouder. Helaas valt er niet veel aan te doen :(.

Bij deze update ook weer even een foto van hoe mijn ergste wang er nu uit ziet. Zoals je ziet zijn er meer rode plekjes bijgekomen vergeleken met de laatste foto, balen! Ik hoop dat nu snel het keerpunt komt en mijn puistjes langzaam weg gaan en weg blijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten