dinsdag 6 oktober 2015

Bijna 2 maanden na de start

Opeens waren ze er weer, de puistjes. Op mijn linker wang hebben ze besloten met zijn allen tegelijk tevoorschijn te komen. Ik heb op internet gelezen dat dit normaal is, dat ze een tijdje na het gebruik van Roaccutane / Isotretinoïne je puistjes weer volop tevoorschijn komen. Ik hoop dat het dit is en dat het zo weer wegtrekt. Want nu lijkt het weer hetzelfde als toen ik er aan begon. Onderstaand een foto van hoe het er nu uit ziet. De grotere vlekjes zijn nieuwe puistjes, daar omheen zitten wat oude littekens. 


Bijwerkingen
Nog steeds heb ik last van mijn rug en mijn schouders. Na wat zalfjes smeren en een infraroodlamp te gebruiken lijkt het even over te zijn maar het komt al snel weer terug. Mijn mondhoeken blijven elke dag weer opnieuw scheuren en ook mijn neus blijft kapot van binnen, al lijkt mijn verkoudheid nu wel over te gaan. Hopelijk krijgt mijn neus dan de kans om te genezen.
Het valt niet mee om zo'n zware kuur te nemen waarbij je deze bijwerkingen krijgt, al had het natuurlijk erger gekund als je de bijsluiter leest. Hopelijk is het dit allemaal waard! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten